Meer informatie

  • Huisbezoeken kunnen van 8.00 uur tot 10.30 uur aangevraagd worden. Huisbezoeken worden gedaan bij mensen die vanwege ernstig ziek zijn niet naar de praktijk kunnen komen. De assistente vraagt naar de reden van uw verzoek. Zo kunnen we bepalen welk bezoek voorrang krijgt. Het tijdstip van ons bezoek is moeilijk aan te geven. Het kan voorkomen dat de assistente u vraagt om toch naar de praktijk te komen, omdat wij u daar beter kunnen onderzoeken en behandelen.

  • Belangrijk nieuwsbericht Bereikbaarheid Huisartsenpraktijken Seinhorst

    Momenteel hebben wij een ernstig tekort aan doktersassistenten waardoor wij u niet de gewenste service kunnen verlenen. Wellicht dat u al iets heeft gehoord of gelezen over het tekort aan doktersassistenten in de landelijke media.

    Om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, nu en in de toekomst, zijn wij genoodzaakt om per direct een aantal belangrijke wijzigingen aan te brengen in onze bereikbaarheid aan de telefoon en aan de balie.

    Voor u betekent dit met ingang van 23-2-24 het volgende:

    De doktersassistente is dagelijks van 8.00 uur tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar. De spoedlijn voor levensbedreigende zaken blijft de hele dag bereikbaar.

    Onze balie is dagelijks geopend van 9.00 uur tot 12.30 uur.  U kunt dan terecht voor het inleveren van urine en kweken en niet meer voor het beantwoorden van medische vragen. Voor medische vragen kunt u ons bellen of bereiken via uw digitale huisartsendossier in Mijngezondheid.net of via de MedGemak app.

    Wij blijven zoeken naar oplossingen om onze bereikbaarheid en service zo optimaal mogelijk te houden. U kunt ons hierbij helpen!

    • Voordat u contact opneemt, informatie inwinnen over uw vraag. Dat kan bijvoorbeeld bij een naaste of op de website: nl. Mogelijk is een bezoek aan de huisarts niet nodig.
    • U kunt zelf 24-uur per dag online een (telefonische) afspraak bij de praktijkondersteuner of huisarts inplannen via netof de MedGemak app.
      Heeft u hierbij hulp nodig, vraag een naaste, of loop binnen bij de bibliotheek voor ondersteuning of neem contact op met de Helpdesk Digitale zorg (085-1304575)
    • Korte, niet spoedeisende vragen, stelt u eveneens 24-uur per dag via een
      e-consult “vraag aan uw zorgverlener” op netof MedGemak app. U kunt hierbij zo nodig ook een (scherpe) foto toevoegen.
    • Medicijnen herhaalt u via net. of via de receptenlijn.

    Wij begrijpen dat deze veranderingen ook aanpassingen vraagt van u als patiënt. Hiervoor vragen wij uw begrip, geduld en medewerking. Ons team van baliemedewerkers, doktersassistentes, praktijkondersteuners en huisartsen doet haar uiterste best om u zo optimaal mogelijk te ondersteunen bij uw gezondheid.

Meer informatie

  • Huisbezoeken kunnen van 8.00 uur tot 10.30 uur aangevraagd worden. Huisbezoeken worden gedaan bij mensen die vanwege ernstig ziek zijn niet naar de praktijk kunnen komen. De assistente vraagt naar de reden van uw verzoek. Zo kunnen we bepalen welk bezoek voorrang krijgt. Het tijdstip van ons bezoek is moeilijk aan te geven. Het kan voorkomen dat de assistente u vraagt om toch naar de praktijk te komen, omdat wij u daar beter kunnen onderzoeken en behandelen.

  • Belangrijk nieuwsbericht Bereikbaarheid Huisartsenpraktijken Seinhorst

    Momenteel hebben wij een ernstig tekort aan doktersassistenten waardoor wij u niet de gewenste service kunnen verlenen. Wellicht dat u al iets heeft gehoord of gelezen over het tekort aan doktersassistenten in de landelijke media.

    Om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, nu en in de toekomst, zijn wij genoodzaakt om per direct een aantal belangrijke wijzigingen aan te brengen in onze bereikbaarheid aan de telefoon en aan de balie.

    Voor u betekent dit met ingang van 23-2-24 het volgende:

    De doktersassistente is dagelijks van 8.00 uur tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar. De spoedlijn voor levensbedreigende zaken blijft de hele dag bereikbaar.

    Onze balie is dagelijks geopend van 9.00 uur tot 12.30 uur.  U kunt dan terecht voor het inleveren van urine en kweken en niet meer voor het beantwoorden van medische vragen. Voor medische vragen kunt u ons bellen of bereiken via uw digitale huisartsendossier in Mijngezondheid.net of via de MedGemak app.

    Wij blijven zoeken naar oplossingen om onze bereikbaarheid en service zo optimaal mogelijk te houden. U kunt ons hierbij helpen!

    • Voordat u contact opneemt, informatie inwinnen over uw vraag. Dat kan bijvoorbeeld bij een naaste of op de website: nl. Mogelijk is een bezoek aan de huisarts niet nodig.
    • U kunt zelf 24-uur per dag online een (telefonische) afspraak bij de praktijkondersteuner of huisarts inplannen via netof de MedGemak app.
      Heeft u hierbij hulp nodig, vraag een naaste, of loop binnen bij de bibliotheek voor ondersteuning of neem contact op met de Helpdesk Digitale zorg (085-1304575)
    • Korte, niet spoedeisende vragen, stelt u eveneens 24-uur per dag via een
      e-consult “vraag aan uw zorgverlener” op netof MedGemak app. U kunt hierbij zo nodig ook een (scherpe) foto toevoegen.
    • Medicijnen herhaalt u via net. of via de receptenlijn.

    Wij begrijpen dat deze veranderingen ook aanpassingen vraagt van u als patiënt. Hiervoor vragen wij uw begrip, geduld en medewerking. Ons team van baliemedewerkers, doktersassistentes, praktijkondersteuners en huisartsen doet haar uiterste best om u zo optimaal mogelijk te ondersteunen bij uw gezondheid.

Meer informatie

  • Huisbezoeken kunnen van 8.00 uur tot 10.30 uur aangevraagd worden. Huisbezoeken worden gedaan bij mensen die vanwege ernstig ziek zijn niet naar de praktijk kunnen komen. De assistente vraagt naar de reden van uw verzoek. Zo kunnen we bepalen welk bezoek voorrang krijgt. Het tijdstip van ons bezoek is moeilijk aan te geven. Het kan voorkomen dat de assistente u vraagt om toch naar de praktijk te komen, omdat wij u daar beter kunnen onderzoeken en behandelen.

  • Belangrijk nieuwsbericht Bereikbaarheid Huisartsenpraktijken Seinhorst

    Momenteel hebben wij een ernstig tekort aan doktersassistenten waardoor wij u niet de gewenste service kunnen verlenen. Wellicht dat u al iets heeft gehoord of gelezen over het tekort aan doktersassistenten in de landelijke media.

    Om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, nu en in de toekomst, zijn wij genoodzaakt om per direct een aantal belangrijke wijzigingen aan te brengen in onze bereikbaarheid aan de telefoon en aan de balie.

    Voor u betekent dit met ingang van 23-2-24 het volgende:

    De doktersassistente is dagelijks van 8.00 uur tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar. De spoedlijn voor levensbedreigende zaken blijft de hele dag bereikbaar.

    Onze balie is dagelijks geopend van 9.00 uur tot 12.30 uur.  U kunt dan terecht voor het inleveren van urine en kweken en niet meer voor het beantwoorden van medische vragen. Voor medische vragen kunt u ons bellen of bereiken via uw digitale huisartsendossier in Mijngezondheid.net of via de MedGemak app.

    Wij blijven zoeken naar oplossingen om onze bereikbaarheid en service zo optimaal mogelijk te houden. U kunt ons hierbij helpen!

    • Voordat u contact opneemt, informatie inwinnen over uw vraag. Dat kan bijvoorbeeld bij een naaste of op de website: nl. Mogelijk is een bezoek aan de huisarts niet nodig.
    • U kunt zelf 24-uur per dag online een (telefonische) afspraak bij de praktijkondersteuner of huisarts inplannen via netof de MedGemak app.
      Heeft u hierbij hulp nodig, vraag een naaste, of loop binnen bij de bibliotheek voor ondersteuning of neem contact op met de Helpdesk Digitale zorg (085-1304575)
    • Korte, niet spoedeisende vragen, stelt u eveneens 24-uur per dag via een
      e-consult “vraag aan uw zorgverlener” op netof MedGemak app. U kunt hierbij zo nodig ook een (scherpe) foto toevoegen.
    • Medicijnen herhaalt u via net. of via de receptenlijn.

    Wij begrijpen dat deze veranderingen ook aanpassingen vraagt van u als patiënt. Hiervoor vragen wij uw begrip, geduld en medewerking. Ons team van baliemedewerkers, doktersassistentes, praktijkondersteuners en huisartsen doet haar uiterste best om u zo optimaal mogelijk te ondersteunen bij uw gezondheid.

Meer informatie

  • Huisbezoeken kunnen van 8.00 uur tot 10.30 uur aangevraagd worden. Huisbezoeken worden gedaan bij mensen die vanwege ernstig ziek zijn niet naar de praktijk kunnen komen. De assistente vraagt naar de reden van uw verzoek. Zo kunnen we bepalen welk bezoek voorrang krijgt. Het tijdstip van ons bezoek is moeilijk aan te geven. Het kan voorkomen dat de assistente u vraagt om toch naar de praktijk te komen, omdat wij u daar beter kunnen onderzoeken en behandelen.

  • Belangrijk nieuwsbericht Bereikbaarheid Huisartsenpraktijken Seinhorst

    Momenteel hebben wij een ernstig tekort aan doktersassistenten waardoor wij u niet de gewenste service kunnen verlenen. Wellicht dat u al iets heeft gehoord of gelezen over het tekort aan doktersassistenten in de landelijke media.

    Om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, nu en in de toekomst, zijn wij genoodzaakt om per direct een aantal belangrijke wijzigingen aan te brengen in onze bereikbaarheid aan de telefoon en aan de balie.

    Voor u betekent dit met ingang van 23-2-24 het volgende:

    De doktersassistente is dagelijks van 8.00 uur tot 12.00 uur telefonisch bereikbaar. De spoedlijn voor levensbedreigende zaken blijft de hele dag bereikbaar.

    Onze balie is dagelijks geopend van 9.00 uur tot 12.30 uur.  U kunt dan terecht voor het inleveren van urine en kweken en niet meer voor het beantwoorden van medische vragen. Voor medische vragen kunt u ons bellen of bereiken via uw digitale huisartsendossier in Mijngezondheid.net of via de MedGemak app.

    Wij blijven zoeken naar oplossingen om onze bereikbaarheid en service zo optimaal mogelijk te houden. U kunt ons hierbij helpen!

    • Voordat u contact opneemt, informatie inwinnen over uw vraag. Dat kan bijvoorbeeld bij een naaste of op de website: nl. Mogelijk is een bezoek aan de huisarts niet nodig.
    • U kunt zelf 24-uur per dag online een (telefonische) afspraak bij de praktijkondersteuner of huisarts inplannen via netof de MedGemak app.
      Heeft u hierbij hulp nodig, vraag een naaste, of loop binnen bij de bibliotheek voor ondersteuning of neem contact op met de Helpdesk Digitale zorg (085-1304575)
    • Korte, niet spoedeisende vragen, stelt u eveneens 24-uur per dag via een
      e-consult “vraag aan uw zorgverlener” op netof MedGemak app. U kunt hierbij zo nodig ook een (scherpe) foto toevoegen.
    • Medicijnen herhaalt u via net. of via de receptenlijn.

    Wij begrijpen dat deze veranderingen ook aanpassingen vraagt van u als patiënt. Hiervoor vragen wij uw begrip, geduld en medewerking. Ons team van baliemedewerkers, doktersassistentes, praktijkondersteuners en huisartsen doet haar uiterste best om u zo optimaal mogelijk te ondersteunen bij uw gezondheid.